SIAL dans le monde

SIAL Group SIAL Paris SIAL Canada SIAL Brazil SIAL MiddleEast SIAL China SIAL ASEAN

Agroalimentaire & Innovation

Sial Group : Food and Wine Innovations, Trends, International Trade Shows

Food trade: It is thanks to the “drive” that France is number one for growth. - 17/09/2014 11:28

South Korea is the leading world market for food e-commerce owing to exceptional penetration. But France holds the number one position for growth.  

Assortment of goods SME are dominating the large manufacturers - 11/09/2014 18:47

Nielsen highlights the health of the small and medium companies which are developing in terms of both market share and supply. A study which goes against the prevailing thought!

Parcours thématiques

Marques

Marques de distributeur

Produits

Produits biologiques

Signes

Signes officiels de qualité

Domaines d'activités

  • Autres
  • Epicerie
  • Huile d'olive extra vierge
  • Huiles aromatisées
  • Huiles, margarines, corps gras
  • Produits biologiques
  • Produits d'épicerie biologiques
  • Produits diététiques et infantiles
  • Produits infantiles

Zones Géographiques :
Exportation : ALLEMAGNE, AMERIQUE DU NORD, AMERIQUE DU SUD, ASIE, AUSTRALIE, BELGIQUE, BRESIL, CHINE, COREE DU SUD, FEDERATION DE RUSSIE, JAPON, LUXEMBOURG, MALTE, OCEANIE, PAYS-BAS, ROYAUME-UNI, SUISSE, U.S.A., UNION EUROPEENNE

Cible clients : Distribution/Commerce
Industries agroalimentaires
Restauration